Product Informatie

Zullen onze ringen gaan roesten of verkleuren?

Elke ring is gemaakt van hoogwaardige metalen die niet roesten, vervagen of verkleuren

Passen mannen of kinderen deze ringen ook?

Jazeker! Onze ringen zijn verstelbaar en geschikt voor alle maten. Wereldwijd worden onze sieraden gedragen en geliefd door blije klanten.

Zal de ring blijven haken aan randen of kleding?

Onze gedetailleerd ontworpen sieraden zijn glad afgewerkt, zodat ze niet blijven haken aan voorwerpen of kleding.

Wat zijn jullie levertijden?

Afhankelijk van het product en het afleveradres kan het 2 tot 14 dagen duren voordat je bestelling op de deurmat valt.

Meer informatie? Ga dan naar de pagina van het door jou gewenste product om de levertijd te zien.

Kan ik meerdere gravures laten aanbrengen?

Ja hoor! Voeg eerst een ring toe aan je winkelwagen, je wordt dan automatisch doorgestuurd naar de winkelwagenpagina.Daar vind je een vakje met de titel 'Voeg een opmerking toe aan je bestelling' waar je de graveerwensen voor elke ring kunt invullen. Voorbeeld: 2 ringen met 'Opa', 1 ring met 'Papa'

Of je kunt simpelweg je eerste gravure toevoegen, vervolgens via de terugpijl terugkeren naar de productpagina waar je de tweede gravure kunt invoeren. Herhaal dit proces totdat je hebt wat je wilt.

Kan ik een hartje in de ring laten graveren?

Ja, je kunt symbolen, zoals een hartje, in de ring laten graveren. Voorbeeld: Grace ❤️ of Grace <3

Waar zijn jullie gevestigd?

Ons bedrijf is gevestigd in Californië.

Kan ik met PayPal betalen?

Jazeker! Ga eerst naar de kassa/afrekenen, bovenaan de pagina vind je een optie voor snel afrekenen en kun je kiezen voor PayPal of één van onze andere betaalmethoden.

Mijn Bestelling

Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

Je kunt de status van je bestelling controleren door te klikken op het gebruikersicoon links van het winkelmandje rechtsboven op de pagina. Ook als je geen account hebt, ontvang je van ons een e-mail met een trackingnummer wanneer je bestelling verzonden is.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

We zijn trots op onze snelle rderverwerking en verzending, hierdoor kunnen we geen wijzigingen aan je bestelling garanderen. Bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan hier direct contact met ons op contact

Hoe weet ik of mijn bestelling verwerkt/verzonden is?

Na het voltooien van je bestelling ontvang je een e-mail met de bestelgegevens. Zodra je bestelling verzonden is, sturen we je een bevestiging per e-mail inclusief een trackingnummer. Als je een account bij ons hebt, kun je inloggen om je bestelling te bekijken. Als je denkt dat je bestelling verwerkt is maar je hebt geen e-mail ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier of e-mail ons hier Vergeet niet om ook je spam- en ongewenste e--mailmappen te controleren.

Verzending & Retouren

Wat zijn jullie levertijden?

Afhankelijk van het product en het afleveradres kan het 2 tot 14 dagen duren voordat je bestelling op de deurmat valt.
Meer informatie? Ga dan naar de pagina van het door jou gewenste product om de levertijd te zien.

Wat kost de verzending?

Verzendkosten: Geen! Wij bieden gratis wereldwijde verzending aan. Als je je bestelling sneller nodig hebt, kun je versnelde verwerking en expressverzending selecteren op de winkelwagen- en afrekenpagina.

Bieden jullie versnelde verwerking en expressverzending aan?

Als je je bestelling sneller nodig hebt, kun je versnelde verwerking en expressverzending selecteren op de winkelwagen- en afrekenpagina.

Verzenden jullie ook buiten de Verenigde Staten?

Ja, we verzenden wereldwijd! Momenteel accepteren we geen retourzendingen van internationale bestellingen. Neem contact met ons op als je bestelling beschadigd of defect aangekomen is.